onsdag 15 juli 2009

En väldigt viktig tanke.!!!!

Det är viktigt att sympatisera rätt. Jag skulle rent av vilja slå på stort och säga att det är väldigt viktigt, att just sympatisera rätt.
Och idag har jag byggt min dag runt att sätta mig in i olika (inte nödvändigtvis människors) tråkigheter.
Jag har inte gråtit, inte avstått från godheter eller deppat överdrivet mycket över något av de jag kom på skulle behöva känna lite sympati från en medmänniska.. INTE FÖRRENS JAG KOM PÅ ..! (spännande paus)
Några av de saker jag tänkte på var:
- HIV/AIDS positiva
- Förlamade människor
- Diabetiker, dom får ju inte äta namnam
- Folk som inte träffat mig
- Alla som dör
- Hemlösa kattungar (här bildas en tår i ögonvrån)
Men som sagt, inget av de ovan berörde mig märkvärt,.
Men sen kom jag på!

Aladdin
Filmen
Sökandet efter en skatt
Dom hittade den
I ett slott
Som var placerat på en flytande ö
PÅ EN JÄTTESKÖLDPADDAS RYGG !! (awesome)
iallafall,
Dom letar efter en hand, som är gjord av guld, och som gör allt den rör vid till guld. (också underbart coolt) men något går snett,.
Lång historia kort = Skurken blir guld. Han dör. [ofc]. Sen trillar handen omkring lite, den får inte röra något som inte ska bli guld, and so on. Men! Den rör JÄTTESKÖLDPADDAN!! - Som förvandlas till guld. och sjunker.
(..............................)
Han dör, alltså.
Världens förmodligen största och lätt coolaste sköldpadda med en Ö på ryggen dör. drunknar. förgylld mot sin vilja. TÄNK ER KÄNSLAN!
''oj jag kan sälja mig själv, och då kommer jag bli rik. *yeey*. OJ jag var i vatten och nu drunknar både jag och mina drömmar, livet suger *blubbblubblizz*''
Jag grät i timmar.
Värre öde finns nog inte.
HAN är det mest synd om! Jag la all min sympati på honom idag, för han borde fått leva. Eller iaf fått en egen film..
'JÄTTESKÖLDPADDAN-MED-EN-Ö-PÅ-RYGGENS ÄVENTYR I HAVET MED HANS VÄNNER OCH SJÖGRÄS OCH MUSIK' - jag skulle se den.
tänk på det.

Mitt minne är lite suddigt / alternativt sviker mig helt / så det kanske inte riktigt stämmer alltihopa. Det var väldigt längesen jag såg den. Men han dör iaf. *emoslize*



Såhär ser en sköldpadda ut, för er som inte visste det.

Inga kommentarer: