fredag 12 juni 2009

Första dagen på sommarlovet 09'

Det regnar ute.
Det var inte regn jag beställde på mitt sommarlov.
Det var sol ! sol sol sol sol jag vill ha SOL !!! S-O-L.
Jag vill gå ut, men det går inte när det regnar.
Om det varit sol, DÅ hade det varit en annan femma.
Men nu är det regn, som sagt.
Så jag bara sitter här och väntar på att min mamma ska komma hem och göra mat åt mig. Och sen ska hon få lov att skjutsa mig till Laholm, den lyckans osten.
När jag är hemma förvandlas jag till en jättebäbis. Det är nästan magiskt!
Jag tycker synd om mina föräldrar.
Det kommer bli en lång sommar för deras del om regnet fortsätter..


Såhär ser jag ut när det regnar.
missnöjd och tjurig.







Plus att jag nyss blev tvungen att starta om datorn, vilket tog upp onödig tid av mitt liv!
Det är inte min dag idag. Heller.

Inga kommentarer: