fredag 22 maj 2009

Jag ska inte bli servitris åt 40+are.. aldrig.

Vet ni vad världen hade varit bättre utan?
och då tänker jag inte på typ terrorister eller aids., nej.
Äckliga-jävla-idiot-klimakterie-kärringar som super.
faktiskt.
ni anar inte hur jobbigt det är att lyssna på!
och när en av dem till på köpet har kärleksproblem,
''Han litar ju inte på mig. han litar aldrig på mig! visst är han lite svartsjuk? ja! han är väldigt svartsjuk.. jag pussade inte alls på han som stod i dörren,. bara lite.''
.... ja.
hela min kväll har varit sån.
också undrar alla vuxna som kom in i köket varför inte JAG sitter ute med DEM och snackar lite skit?????
- för att jag hellre sticker ut mina ögon med varma nålar.?.. typ.
men, där var några roliga människor.
och, jag fick 700 spänn.
, det var värt det. så jävla lätt. hehehehe
Jag <3 Pengar

Inga kommentarer: